Acıkan Yapmasın! Yemek Mimi

Merhabalar oburlar,
Merhabalar baskülle barışamayanlar,
Merhabalar yemek yemeye doyamayanlar,

Biliyorsunuz mim yapmayı seviyoruz. Birbirimizle sosyalleşiyoruz,sohbet ediyoruz,tanıyoruz. Şimdiye kadar hep entellektüel mimler yaptık:
Kitap,seyahat,müzik,sinema vs.
Hepsi de çok keyifliydi. Ben de acaba nasıl bi mim yapsam diye düşünürken bunu  fark ettim. Dedim tam benlik.
Herkesi mimliyorum :)
Cinsiyetçiliğe hiç gerek yok erkekler de gayet rahat yapabilir kadınlar da. 
"Yemek evrenseldir."
İsteyen cevap yazabilir.


Sorular:.....

1) İlk yaptığınız yemeği hatırlıyor musunuz ?(yağda yumurta sayılmıyor)
Sanırım makarnaydı. Ortaokulda eve geldiğimde annem işteyken yapardım.

2) Yemekten en zevk aldığınız yemek ne ?
Bu soru çok zor... Yemek yapmayı da yemeyi çok severim. Ama cevabım bütün cazibesiyle yaprak sarmaya gidiyor .😋

3) Dünya Mutfakları'nı seviyor musunuz? En sevdiğiniz hangi ülkenin mutfağı?
Mutfak olsun da ülke fark etmez. Ama en çok  Çin(Kore ve Japon mutfağı da buraya dayanıyor)ve İtalya mutfağını seviyorum.

4) Yemeyi hiç sevmediğiniz bir yemek/yiyecek var mı? Varsa nedir?
Tabi ki var. ZEYTİN. Hayatımda hiç yemedim. Dokunmadım bile. Zannedersem bir tür fobim var. Ne kokusunu ne de görünüşünü sevemiyorum. 

5)Dışarıdan veya dışarıda en çok hangi yemeği yiyorsunuz?
Yemekleri genelde evde yerim. Ama bazen tatlıları veya bazı hamur işlerini dışarıdan alıyoruz.

6) En sevdiğiniz tatlı nedir?
Tatlıları çok severim.(şerbet şelalesi gibi olanlar hariç) Favorim pastalar. En çok da çikolatalı ve karamelli pastalar.

7) En sevdiğiniz içecek nedir?
Bu soruya karar veremedim bir türlü. Alkollü içeceklerden değil de diğer içeceklerden cevap verecek olursam çay/kahve/kola klasik olacaktır. Bunların dışında en çok meyveli aroması olan(en çok da limon ve portakal) gazozları seviyorum.


Sorular bu kadardı. Cevaplarken birkaç kilo aldım sanırım :)))
Cevaplarınızı merakla bekliyorum. 
Sağlıkla kalın...

Yorumlar

  1. ha haaaa komikçiiii ha haaaa tamam yaparım hafta içindeeee çok da sırıttım ama yanıtlarını okurkeeeen ha haaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wockekvmlemcmsnc teşekkürler:)) bekliyorum cevabını :)

      Sil
  2. Aç olamasam da görsellere baktıkça hafiften bir açıkma geliyor. Yaprak sarmasını severim bende ama sarmasını değil çünkü hep bana kalıyor o görev :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Yaprak sarmasını saramayanlar derneğine hoşgeldiniz wkcjekkcke. Ben pek saramıyorum :( tombik tombik oluyor

      Sil
    2. Aslında güzel sararım ben hepsi eşit kalem gibi olur ondan hep bana kalıyor zaten :)))

      Sil
    3. Ne güzel ya bence süper güç falan olmalı öyle yaprak sarabilmek :)

      Sil
  3. ay güzel mimmiş ben de yapayım yanıtların için ve kendim de yapınca tekrar geleceğim yoruma :)

    YanıtlaSil
  4. Zeytin fobisi çok garibime gitti tek oturuşta bir kase zeytini bitiren biri olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl yiyorsunuz ya :)) Küçükken falan sofrada önümde zeytin olmasını istemezdim,o tarafa oturmazdım o derece benimki.

      Sil
  5. Zeytin yenmez mi ya. Benim oğlan tam bir zeytin canavarı senin tam tersin.:)

    YanıtlaSil
  6. Bende çok severim zeytini mesela. Hele ki zeytinyağına bayılırım. Acaba çocukken kötü bir anın mı vardı? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir zaten böyle büyük bir hoşnutsuzluk kesin travma falandır elckelkfkekfje. Zeytinyağında sıkıntı yok sadece ama zeytin...

      Sil
  7. daptım mimiiiiiiii afiyet olsuun hihihi :)

    YanıtlaSil
  8. Zeytin fobisini ben de ilk kez duydum. Zeytin en faydalı yiyecek. Kahvaltıda en az otuz tane yemeden kalkmam. Zeytinyağını seviyorsunuz umarım en azından:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen zeytinyağında sorun yok ama sorunum köklerinde :)

      Sil
    2. Söz konusu olan Ege usulü kırma yeşil zeytin olursa 100 tane bile yiyebilirim sabah akşam fark etmez :))

      Sil
  9. Ama gerçekten acıktırdı bu :)

    YanıtlaSil
  10. Selamlar, mimin konusu harika 😊 Çocukken bir arkadaşımın doğum gününde beyin salatası vardı. Tadına baktım ve ömür boyu beyinden uzak durdum. Kabusum oldu 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O nasıl bir salataymış ya :)) Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  11. Selam deepte gördüm. Zeytin ile ilgili olumsuz bir anınız mı var. Çok güzel bir yiyecek. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olumsuz bir anım var mı hiç bilemiyorum belki hatırlayamadığım çocukluk dönemindendir :)

      Sil
  12. Ay kendime bir zeytindaş buldum, hayatta yemem .Maalesef oğlumda aynı benim gibi.Bende peynir konusunda da o hassasiyet vardı onu bir derece yendim.
    Mim konusu da konusu da çook geniş, yaz yaz bitmez.Yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuhuuuv. Peyniri ben de son zamanlarda yemeye başladım ama hala çiğ veya tek başına yiyemiyorum sadece tost,börek,pizza gibi yemeklerde olduğu zaman.

      Sil
  13. Teşekkür ederimmm. Bence de umarım ileride daha ince sarabilirim :))

    YanıtlaSil
  14. Hakikaten acıktırdı. Çok güzel bir mim. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Merhabaa, özellikle karantina döneminde hiç yemek yapmayanların bile yemek yapmaya başlaması ile gerçekten evrensel ve çok da eğlenceli bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malum evdeyken mutfağa daha sık girer olduk :) Teşekkür ederim.

      Sil
  16. Mimi yaptım:) bloguma bekleriim

    YanıtlaSil
  17. Güzel bir mim olmuş, tebrikler Azkaban Firarisi. Bu arada yazıma yapmış olduğunuz yorumu yanlışlıkla silmişim. Bundan dolayı sizden özür dilerim. Sizi kısa hikayemdeki blog listeme de ekledim, sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hiç önemli değil öylesine söylemiştim ama yine de teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar