CİDDİYETTEN UZAK EĞLENCE DOLU BİR OKUL,DEĞİŞİK BİR HİKAYE:HANAZAKARİ NO KİMİTACHİ E

Eveeet.Bloğumun ikinci yazısını daha yeni aşırı büyük bir hızla bitirdiğim Hanazakari No Kimitachi E diğer bir adıyla Ikemen Paradeisu ile ilgili yazmak istedim.Dizinin konusu şu Başrol kızımız bi erkek lisesine -doğal olarak- erkek kılığında giriyor.Bunun üzerine çeşitli olaylar gelişiyor. Dizilerin konusunu yazarak anlatmayı beceremiyorum.O yüzden şu bıraktığım linkten konusunu bulabilirsiniz.
https://www.asialogy.com/hanazakari-no-kimitachi-dizi-tanitmi/

Diziyi eleştirecek olursam eldmkenfjejdkke saçma cümle.En sevdiğim karakter tabi ki Nakatsuuuuuu. Gerek homo janaiii repliği,gerek saf aşkı,gerek kendini gey sanması her özelliğiyle beni kendine bağladı ve tabisi eğlendirdi.

Sıcakkanlı,kıpır kıpır neşeli bir karakter. Ve başrole göre bence daha ön plandaydı ve açıkçası daha fazla sevildi. :)))
Başrol kızın oyunculuğu iyiydi. Başrol erkek oyuncu tip olarak iyiydi ama canlandırdığı karakteri ben sevmedim,sevemedim.Genel olarak öyle cool takılan soğuk sessiz sakin tipleri pek sevemiyorum dizide.
Onun dışında dizinin enerjisi güzeldi.Türü açısından izlediğim ilk diziydi ve garip bi şekilde sevdim hatta diziyi 1 haftasonunda bitirdim ki zaten 12 bölümcük (1 de özel bölüm).Romantik,romantik-komedi,okul dizilerini pek sevemiyorum bana nedense realist gelmiyor.Ama bu dizide vıcık vıcık ilişkiler yoktu . Romantizm beklediğimden daha azdı ki bu gayet hoş.Onun dışında dizinin bana en büyük artısı Okada Masaki(dizide Sekime)yi sevmeye başlamam oldu.En azından bu dizideki rolünü sevdim. Daha önce onu Legal High dizisinin 2.sezonunda izlemiştim ve gerçekten diğer insanlar seviyordu evet ama ben zerre ısınamadım ki dizinin sonunda benim beklediğim gibi olmuştu.(bu dizi ile de ilgili bi şeyler yazmak lazım hem ilk izlediğim japon dizisi hem de ef sa ne)
Sonra bir Nakao vardı Nanba'ya(2.yurdun başkanı) aşık olan gay vatandaş.Çok tatlıydı ilk başlarda gıcık geliyordu ama sonradan o da kendini sevdirdi.Bir de Umeda var okulun doktoru ona bayıldım fotoğrafçı psikopat kadın ile ilişkisine bayıldım ve tabi ki çok güldüm. Bir de Oscar vardı exorcist müziğiyle giriş yaptığı sahneler falan vardı kwkdlsödmmsmdn o da çok iyiydi.Bir de kız lisesinden Hibar Four ekibi vardı.Hibari nin ilk başlarda klasik çirkef pislik kötü kadın olacağını zannediyordum ama alakası yoktu gayet eğlenceli bir karakterdi özellikle Sano ya karşı platonik hava flörtü wpdmdşödödö.
Onun dışında dizide yan karakterler de aşırı hoştu. Olay sadece 2 3 kişinin etrafında dönmüyordu herkes konuya dahildi.Dizi eğlenceliydi kısaca.İzlenebilir.

Yorumlar

  1. Yorumlarınız çok hoş ama konuyu biraz daha detaylı açıklarsanız daha güzel olur ��

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim Japon dizisi ve kesinlikle en orijinal yapımlardan biri. Bundan sonra Atashinchi No Danshi dizisini izlemiştim. Kadrodan tanıdık yüzler vardı. İzlemediyseniz tavsiyem olsun. O da çok eğlenceli bir diziydi.
    Ve Nakatsu kesinlikle 1 numara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en kısa zamanda izleyeceğim

      Sil
  3. okul dizilerine bayılırıım bu da şirin herhaldeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett,ben okul gençlik tarzı dizileri her zaman sevemiyorum ama bu gerçekten çok iyiydi.

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar