TANSİYONUN HİÇ DÜŞMEDİĞİ BİR DİZİ: BLOODY MONDAY

Eveeeet. İlk blog yazımı yazmaya karar verdim. Daha doğrusu yeni bloğumda ilk yazıyı yazmaya karar verdim. Artık kafama göre hoşuma giden şeyleri yazdığım,sevdiğim sevmediğim şeyleri eleştirdiğim bir blog olacak burası. O zaman başlayalım.
 Dizimizin konusu bir lise öğrencisi olan Takagi Fujimaru Bloody-X adı verilen virüsü durdurmak için özel bir birim olan Third-i ye yardım eder. Ki kendisi aşırı derecede yetenekli bir hackerdır. İlkokuldayken Pentagon u ortaokuldayken Third-i yi hacklemiştir.
İşte başlıca karakterlerimiz:

Asada Aoi
Bu kızı neden bu kadar çok seviyorum bilmiyorum ama en başından beri bende çok güzel bir izlenim bıraktı ah bir de sonu öyle olsaydı. Dizide çok bi etkinliği yok ama ben yine de çok sevdimmmmm
Kujo Otoya
Kendisi Fujimaru 'nun kankası ilk sezonda öyle çok bi etkinliği yoktu son bölümlere kadar ama yine de ben sevdim konuşmasa bile tipi gayet yeterliydi eşxösöfmsöfmmsf. 2.sezonda ise gayet iyiydi. Rolünün etkisi evet azdı keşke final sahnelerinde bekleme sahnesi değil de Fujimaru gibi aksiyon sahneleri verilseydi. Ama olsun

J a.k.a. Kanzaki Jun
Dizimizin kötü adamı. Benim gönlümün efendisi. İlk sezon o rahat gevşek hareketleriyle,arada sırada söylediği aforizmalarla en sevdiğim karakter oldu. İkinci sezon onun için çok sessiz geçse de finalde yine ipleri eline aldı.
Orihara Maya
Bu ablamızı eğer izlediyseniz Liar Game'den tanımışsınızdır mutlaka. Orda kendisi simsiyah takım elbisesiyle otoriter bir karakterdi. Burda ise tam tersi. Mini elbiseleri baştan çıkarıcı konuşmalarıyla tam tersi. İlk sezon hangi tarafta olduğuna karar veremesek de bizleri şaşırtıyor. Aksiyon alanındaki yeteneğini bu dizide fazlasıyla gösterdiğini düşünüyorum. Keşke karakterin sonu daha güzel bitseydi...
Kano
Dizimizin polislerinden. Moruk gibi gözükse de en sevdiğim karakterlerden biri oldu. Her zaman doğruyu desteklemesi tehlikeden kaçınmaması da cabası.



EVEEET aslında daha fazla karakter var ama ben sadece en en en sevdiklerimi yazmak istedim hepsini yazsam zannedersem yetmez. Diziden daha fazla bahsetmek istemiyorum çünkü spoiler vermekten korkuyorum. İzleyin izlettirin her sahnesinde aksiyon gerilik olan müthiş bir dizi. Tabi final sahneleri duygu dolu. Özellikle bazı karakterlerin veda sahneleri. Bu yazı benim için de özel uzun bir aradan sonra blogger lığa geri döndüm. Umarım hepimiz için güzel şeyler olur. Sağlıcakla kalın....
buraya da diziyle ilgili birkaç bir şey daha bırakayım...

Yorumlar

  1. gerçekten çok güzel bi yorum olmuş diğer paylaşımlarını da bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel bir diziye benziyor

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim yorumlariniz benim için çok değerli

    YanıtlaSil
  4. aramızaaaa hoşgeldiiiiin heyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldummm :) zahmet edip yayınlarımı okuduğun için ayrıca teşekkür ederim :))

      Sil
  5. bir dolu kore dizisi izlesem de yetişmek zor yaa. bu da şirin bir diziye benziyoo :) hey önceki blogun hangisiydiii yani ben biliyomuydum ki o blogunuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O blogu sanırım kimse bilmiyordu wlcjekjdjsjcjr. 4 5 yıl önce açmıştım bir süre yazdıktan sonra bıraktım ismi bile çok komikti: burada ne yok ki... ama yine de benim için güzel bir anıydı :))

      Sil
  6. hımms bu caponmuş yaa capon tayvan tayland çin dizilerini de seviyoom :) endonezya malezya pakistan da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaooov asya senden sorulur demek :)) ben kore çin japon izliyorum sadece asyadan o bile çok izliyormuşum gibi geliyo.

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar