CANI SIKILANA DİZİ ÖNERİLERİ #1

Merhabalar
Evden çıkamadığımız şu günlerde sizler için bir oturuşta bitirilebilecek karışık türlerde birkaç dizi önerisi hazırladım.Hepsine uzun uzun yorum yapmaya ya da konusunu yazıp sizde önyargı oluşturmak istemedim. Kendi bakış açımla saçmaladım. 
İyi seyirler efenimm...

Black Books

Büyük ihtimalle bu diziyi pek duymamışsınızdır. Çünkü komedi denince aklımıza sürekli The Big Bang Theory,Friends,How I Met Your Mother gibi diziler geliyor. Ancak Black Books da kesinlikle ismi anılması gerekenlerden. Dizimiz 6şar bölümlü 3 sezondan 18 bölümcük (her biri ortalama 23 dk) Kesinlikle izlemenizi tavsiye ettiklerimdendir :) 
Puanım 9/10 -hep durduk yere bir puan kırmak istemişimdir-

Quicksand

Dizinin olay kurgusu,senaryosu belki çok sağlam değil ama karakterlerin psikolojisi çok iyi yansıtılmış denebilir. Özellikle lise üniversite öğrencisiyseniz bu İsveç yapımı çok satan romandan uyarlama diziyi izlemenizi tavsiye ederim. 6 bölümcük. Ve son bir kez Sebastian sen bir pisliksin.
Puanım 6,5/10

Locke & Key

Evet minik minik de olsa mantık hatası vardı. Ancak dizinin soundtracki çok güzeldi. Bazı sahneleri bunun için bile izlemiş olabilirim. İlk bölümler sarmadı gibi ama kardeşimin zoruyla devamını da izleyince sevdim daha doğrusu 2.sezonu merak ediyorum. Batıracaklar mı toparlayacaklar mı diye. Dizideki en iyi oyunculuk kesinlikle küçük çocuğunkiydi. 10 bölümcük
Puanım 7/10


Band of Brothers

Aslında bu listeye koymayacaktım ama bari bi tane gerçekten sağlam dizi koyayım dedim ve bu tabiii kiii de Band of Brothers oldu. Benim gibi tarihi/aksiyon dizilere meraklıysanız 2.Dünya Savaşı sırasında Normandiya Çıkarması esnasındaki olayları anlatan bu diziyi kesinlikle izlemelisiniz. İlk başta izlemesi zor gelmişti o yüzden ikinci kez başlayıp daha da severek izledim. Dizi uzun süre en çok izlenenlerden düşmedi. Yapımcılığında Tom Hanks ve Steven Spielberg in olduğu dizide çok fazla tanıdık yüz göreceksiniz. Friends dizisinin başrollerinden Ross karakterine hayat veren David Schwimmer gibi :) 10 bölümcük
Puanım 10/10


Yorumlar

  1. Band of brother merak ettim. Konusu ilgimi çekti. Black books da bakmayı düşünüyorum. Öneriler için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım beğenirsin. İzlersen haberdar et konuşalım

      Sil
  2. Hey cidden iyi tavsiyeler olmuş .dizilere bakacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,umarım beğenirsiniz. İyi seyirler

      Sil
  3. Black Books harika bir dizi. Özellikle ilk 4 bölümden sonra dizinin espri anlayışına alışılıyor. Ben de tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Ve evet ilk başta hafif garip gelse de sonradan fena sarıyor

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar