Dinlemeden Ölmemeniz Gereken Şarkılar

Merhabalar,

Artık blogumdaki konu çeşitliliğini çoğaltabildiğim için çok mutluyum. Epeydir bir playlist paylaşmak istiyordum. Sonunda bunu da yapacak vaktim oldu.Öyle herkesin dinlediği,popüler şarkılardan oluşan bir liste olmasın dedim.Sevdiğim sanatçılardan şarkılar derledim. Umarım beğenirsiniz :)
 İyi dinlemeler... 
-ayrıca yorumlarda sizde öneride bulunursanız çok sevinirim-




Listeye son zamanlarda keşfettiğim bu grubun şarkısıyla başlamak istedim. Melodisi çok enerjik olsa da sözleri çok duygusal. Mutluyken dinlediğinizde dans etmek üzgünken dinlediğinizde ise daha da üzülmek istediğiniz bir şarkı.


Şarkıyı Almanca çalışırken keşfetmiştim. Sonra sevince bir bakayım derken şarkıyla ilgili şunları öğrendim: Max,bu şarkıyı annesine ve evlatlarını tek başına büyüten bütün annelere adamış.


Defalarca Japonyadan bahsedip Japonca bir şarkı paylaşmamak hoş olmazdı doğrusu :) Grubu bu şarkıyla keşfetmiştim ve o gün bugündür delicesine hayranlarıyım. Grubun isminde de basit bir kelime oyunu var acaba fark ettiniz mi ? 


Yine en çok dinlediklerimden "farazi v kayra"dan bir parça koymak istedim. Aslında hangi şarkılarını koyacağımı bilemedim çünkü hangisini seçsem diğerlerine haksızlık ediyor gibi hissetmeme sebep oluyordu. Bu şarkının yeri diğerlerinden biraz daha özel olduğu için bari bu olsun dedim. Mutlaka Farazi'nin,Kayra'nın diğer projelerine de göz atın. Rap sevmiyorsanız bile rape karşı bakış açınızı değiştireceklerine eminim.


Bu parça da tesadüfen keşfetmiştim(Çünkü sanat tesadüftür,biraz da). Defalarca üst üste dinlediğim halde benim için hiç eskimeyen bir şarkı oldu. Umarım seversiniz.


Rap şarkıları içinde en sevdiğim nakaratları sorsalar bu şarkı kesinlikle cevaplarımdan biri olurdu. Hatta şu an bile zihnimde yankılanıyor. Yine rap sevmeyenleri bile kendisine hayran bırakabilecek bir parça.

Öyle bir yetenek düşünün ki hem söz yazsın,hem beste yapsın üstüne bir de düzenlemesini halletsin,sesi çok güzel olsun bunlar yetmezmiş gibi bunları gencecik yaşında yapsın. İşte Sena Şener böyle bir yetenek. Sesi,kalemi çok güçlü. Aynı zamanda yabancı parçaları da müthiş bir şekilde yorumluyor. Mutlaka dinlenilmeli,keşfedilmeli.

Yorumlar

  1. Little talk şarkısını benim de çok sevdiğim bir şarkıdır. Pek Almanca şarkı dinlemem ama Max sesi kulağıma hoş geldi. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
  2. Ayyyyy !! bakam ben bunnarrraaaa :Ddd saolll :))

    YanıtlaSil
  3. One ok rock grubunu bilmiyordum sayenizde keşfettim. Diğer şarkılarını da dinleyeceğim mutlaka. O zaman bende NINGEN ISU - Heartless Scat şarkısını önereyim. Umarım seversiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu o zaman bana keşfetmenize sebep olduysam. Mutlaka dinleyeceğim önerdiğinizi.

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar