TANIŞMA VAKTİ GELDİ SANIRIM


Merhaba,
Aslında Japonca yazıma devam edecektim ama hiç devam edesim gelmedi o yüzden ertesi güne bıraktım. Aklıma şu geldi ben sürekli bi şey yorumladım, bi şeyler anlattım ama kendimden hiç doğru düzgün bahsetmedim. Evet çok fazla bi içerik yayınlamadım gerçi ama neyse...
Efendim bendeniz Şevval. Öğrenciyim,öğrenmeye meraklıyım ve sanırım sırf bu yüzden hayar boyu öğrenci kalacağım. Birçok konuyla ilgileniyorum yani kendim için asıl ilgi alanım bu diyebileceğim bi konu yoj çok fazla şey var. Teknoloji-yazılım,televizyon,beyazperde,edebiyat ve müzik... İzlemeye,dinlemeye,okumaya bayılırım. Ve gevezeyim insanlara anlatmayı da çok isterim. Çoğu zaman anlatırken daldan dala zıplasam da :)) Bloggera neden geçtim niye geldim niye yazıyorum dersek... Açıkçası yaklaşık 5 yıl önce açmıştım aslında bir blog ancak birkaç yayın yayınladıktan sonra internet sorunu yaşadığım için bırakmıştım  ve öyle kalmıştı. Daha sonrasında geçtiğimiz yıl mail hesabımda gezerken aaa benim blog vardı noldu acaba ona diye düşünmem sonucu o bloga geri döndüm ve 4 yıl önce yazdıklarımı okudum. Açıkçası duygusal gelmesi mi lazımdı ya da başkalarına öyle mi gelirdi bilemem ama bana komik geldi yazdıklarım ve blogu sildim... Daha sonra bu sene sonbahar gibi tekrar blog okumaya başladım. Garip bi şekilde hadi ya tekrardan mı açsam diye düşündüm ve denemekten zarar gelmez hiç değilse içimi dökerim diyip açıverdim. Bloglara itibar azaldı artık kimse blog okumuyor denilse de ben hala okuyan insanlar olduğuna güveniyorum . Sanıyorum son sayılar 415 kadar aktif blog olduğunu söylüyordu Türkiyede. Ama yine de benim ticari kaygım olmadığı için no problem. Sonuçta bu bi nevi benim için günlük tarzı bir hobi oluyor. Kendi eleştirilerimş yazıyorum/yazacağım. Öğrendiklerimi paylaşacağım. Kendi kalemimden izler de bırakmak istiyorum aynı zamanda. Neyse kendimi tanıtmak için yazıya niyetlendim ancak lafı uzatıp bambaşka şeylerden bahsettim kusuruma bakmayın efenim... Görüşmek dileğiyle hoşçakalın :)) Sorularınız varsa yoruma bırakabilirsiniz

Yorumlar

  1. Bloga tekrar hoş geldin diyelim o zaman :)
    Doğru düşünüyorsun az da olsa hala blog okuyan da düzenli yazan da var şu dünyada. Sen de yazmayı bırakmadığın sürece kimse seni bırakmaz. Bazen yalnız gibi hissedersin ama yanında aslında bir sürü kişi vardır :) Tekrar hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. Umarım biz yazdıkça,okudukça,anlattıkça dünya daha güzel bir yer haline gelir...

      Sil
    2. Sen öyle olmasını umduğun sürece neden olmasın :)

      Sil
  2. Tekrardan hosgeldiniz o zaman.
    Bloğuma yaptığınız ziyaretten dolayı teşekkür ederim.
    İzleyici gadgeti yok koysanız taha iyi takip edilir hesabınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktinizi harcayıp hem ziyaret edip hem yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim. Önerinizi dikkate alacağım:)

      Sil
  3. Öncelikle tekrar aramıza hoş geldin (:
    İyi ki yazma kararı almışsın. Bloglar gerçekten yazmayı, paylaşmayı, bir şeyler ögrenmeyi ve ögretmeyi sevenler için vaz geçilmez bir yer. Bende çok post yayınlayamasamda hep buralardayım. Blog yazıları okumayı, yorumlamayı ve vakit buldukça ( ya da içimden geldikçe) yazmayı seviyorum. Sende içinden geldiği gibi yaz. Elbet okuyacak birileri olacak (:
    Tekrar aramıza hoş geldin. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim.Be evet gerçekten haklısınız. İnsanın kendini anlatması fikrini belirtmesi için çok güzel bir paylaşım ortamı bloglar.

      Sil
  4. Umarım bırakanlar sizin gibi tekrar geri dönerler, hoş geldiniz. (Bu arada eski yazılarınızı komik bulmanıza çok güldüm. Benzer bir olayı ben de yaşamıştım :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm. Umarım geri dönerler. İnsan bazen öyle doluyor ki bir şekilde anlatmak istiyor

      Sil
  5. Dört yıl sonra yeniden yazmak heyecan verici olmalı.

    YanıtlaSil
  6. Blogsözlük'ten görüp de geldim. İyi ki sözlük var; yeni kalemlerin varlığından haberdar oluyoruz.
    Blog dünyasında beş yıldır varım. İnsanların sesinin duyulmasına, eserlerinin ve uğraşlarının tanıtılmasına nâçizane katkı sağlamak niyetiyle röportajlar yapmaktayım. Bloglara, daha geniş bir ifadeyle okumaya pek rağbet olmasa da, sosyal medya fenomenleri gibi değer ve ilgi gösterilmese de yazma aşkı durmuyor. Hiçbir güç bizi yazmaktan alıkoyamıyor.
    Hoş geldiniz. Selâmlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ve sizinle aynı fikirde olduğumu belirtmek isterim. Ne olursa olsun insan kesinlikle bir yol bulup kendini anlatmalı. Bana göre ise yazarak anlatmak en güzel yöntem... yakında kendi denemelerimin bazılarını da yayınlamayı düşünüyorum.hem kalemimi daha da keskinleştirmek hem de insanların yorumunu öğrenebilmek için

      Sil
  7. Hoşgeldinnn.. Ben senin gibi geri dönenlerdendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu öyleyse bizim gibi geri dönenler çoksa

      Sil
  8. bu kadar uzun ara vermeyin bir daha lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,sizin gibi güzel okuyucular olduktan sonra asla ara vermem

      Sil
  9. Merhabaa deeptonedan görüp geldim çok tatlı blogun var izlemeye aldım bende beklerim fikirlerini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Blogdan bloğa atlarken sizi keşfettim.

    Siz ne kadar kaçarsanız kaçın bir kez bulaşırsanız yazıdan kurtulmak mümkün değil. Dönüp aynı kapıya geliyorsunuz nihayetinde.

    İyi ki gitmemişsiniz! 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan bir kez yazmayı sevince bir daha bırakamıyor. Teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar