Yapma Be Joe! - Love Shuffle Dizi Yorumu,İncelemesi

Merhabalar,
Şu sıralar sürekli bi şeyler izliyorum. Bugün de çook az bi süre önce bir japon dizisi bitirdim:

Love Shuffle 


Romantik dizilere pek ısınamayan benim için bile gayet eğlenceli bir diziydi. Çok sevdim...
Başrollerinden birinde sevdiğim oyunculardan biri olan Shota Matsuda(Liar Game'in Akiyaması) olduğu için zaten izlemek istiyordum. Sonunda izleyip aradan çıkardım. Lafı uzatmadan dizinin konusuna geçeyim
  
Dizimiz bir fırtına esnasında asansörde kalan 4 kişinin sohbeti ile şekillenmeye başlıyor. Biri psikiyatris(Kikuta),biri şirket çalışanı(Usame),biri fotoğrafçı(Ojiro),biri ise tercüman olan (Airu) 4lümüz aşk hayatlarından yakınmaktadır. Psikiyatrist olan eleman ise bir deney yapmayı önerir: Bir süre boyunca 4ümüz eşlerimizi değiştirerek birer hafta birbirimizin eşleriyle vakit geçirelim. O zaman gerçekten aşık olup olmadığımızı,insanın gerçek sevdiğine sadık kalıp kalamayacağı gibi konularla ilgili fikir ediniriz şeklinde bir fikir ortaya atar. Fikir ekip ve sevgilileri tarafından kabul görür. Rastgele eşleşmeler yaparlar ve birbirleriyle vakit geçirmeye başlarlar

Konu kısaca böyle. Ancak ilerledikçe romantik komedi olan olaylar dram gizem hatta gerilime kadar(birazcık abarttım ama öyle de denebilir) varıp izleyiciyi şaşırtıyor. Dizinin hem kendisi hem sonu tatmin ediciydi. Sadece hadi gerçek aşkı arayalım temalı değil aynı zamanda ilişkilerdeki roller,sadakat,iletişim gibi konulara da değinen bir diziydi. Dizide öyle dolu dolu bi soundtrack yoktu ama çalan şarkılar aşırı iyiydi(nostaljik hissettim şarkıları dinlerken). Onun dışında "yapma be joee,yeeey panda" gibi dillere pelesenk replikleri vardı. Kesinlikle izlenmeli diyebileceğim dizilerden. Sevmeseniz bile vakit kaybı olarak görmeyeceğinize eminim...
Bu kadarcık yazabildim :)
Görüşmek üzere

--------------------------yeeey panda--------------------------

Yorumlar

  1. hımm sayende ben de japon dizilerine ağırlık vereyim. ya harfleri azcık büyütsenee zor okunuyiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar