5 Anime/Çizgi Film Mimi

Merhabalar,

Geçtiğimiz günlerde 5 yabancı dizi mimi yapmıştık. Kuyruksuz Kedi de bu mimden esinlenerek bir anime mimi yapmış. Çok da güzel olmuş.Buradan ulaşabilirsiniz.


Gelelim benim ilk 5'ime... Başlıkta da belirttim. İki türden de yazacağım. Çünkü açıkçası çok anime izlemedim. İzlediklerim de herkesin bildiği animelerdi. Ancak izleme listemde baya bir anime var arkadaşlarımın önerdiği onları da izledikçe yorumlayacağım.
Bu yüzden bu liste anime/çizgi film karışık olacak.
1-) Death Note: Evet ben de death note izledim,okudum,bayıldım. Anime dünyasına başlamak isteyenler için mükemmel bir tercih.
2-) Sailor Moon: Bu benim için özeldir. Çünkü ilk izlediğim animedir. Ablam sana ay savaşçısı izleteceğim dediğinde uzayla ilgili bilim kurgu tarzı bir dizi hayal etmiştim. Sonra bi baktım 3 5 tane liseli süper kahraman. Ama tabi ki çok sevdim.
3-) Gravity Falls: Bunu sanırım biraz daha benim gibi yeni jenerasyondan olanlar bilir. Ama yine de kesinlikle izlenmesi gerekenlerden. İsmi türkçeye yanlış çevirmiş olunsa bile.
4-) Bugs Bunny: Bunu bilmeyen yoktur varsayıyorum. Klasik çizgi filmler içerisinde belki de en sevdiğim en çok eğlendiğim.
5-) Bleach: Yine klasik en bilinen animelerden ancak ben çok sevmiştim güzeldi.

Evet yazacaklarım bu kadar sizlerin en sevdikleriniz neler. Etkinliğe katıldıysanız yoruma yazın okumayı çok isterim :)

Yorumlar

  1. aa bleach izleyen birilerini görünce seviniyorum en sevdiklerimden yaa bi de ay savaşçısı okuldan çıkınca eve koşardım saat 4 gibi başlardı televizyonda ah mazi :) ölüm defteri de efsane valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuhuuuv o zaman :) hepsi de ayrı ayrı çok güzeldi ya.bunları izleyebilen nesilden olmak çok güzel

      Sil
  2. gravity falls hatırlamıyom bi bakayım ona saool :)

    YanıtlaSil
  3. Bende katılmayı düşünüyorum davet aldım çok sevdiğim animasyon filmler var

    YanıtlaSil
  4. eveet :D yazdım ben de bu mimi biraz abarttım ama galiba :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar