5 YABANCI DİZİ MİMİ

Merhabalar,
Bu sefer ilk kez bir mime katılıyorum.
Mimi başlatan Kafa Dergi'nin yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Soru:Hayatın boyunca 5 yabancı dizi izleyebilecek olsan hangilerini izlerdin?

Açıkçası ben bu soruya şöyle cevap vermek istiyorum. Bana bazı duyguları max yaşatan dizileri seçmek isterdim. Mesela komedi için The Big Bang Theory mi Friends mi diye düşünüyorum ama hem konu olarak daha sevdiğim hem de bana daha çok hitap eden The Big Bang Theory'yi seçiyorum,gerilim için Liar Game'i düşünüyorum ama o mangasıyla da yetebilir o yüzden bu kısma Prison Break ekleyebilirim sanırım. Daha sonra benim en sevdiklerimden olan Doctor Who'yu da bu listeye alabilirim. Polisiye/Suç türünde karar veremesem de her ne kadar kalitesi bi süre sonra bozulsa da Dexter'ı eklemek isterim. Final olarak ise tarih dizisi olarak düşünüyorum. Ama bu konuda çok fazla sevdiğim var. O yüzden sanırım izlediklerimden en uzun soluklu olan hem de hiç uzakdoğu koymamış olmamak için Six Flying Dragons'u seçiyorum.

Evet izlediğim dizilere göre seçimlerim şu şekilde;

The Big Bang Theory 
Dexter
Six Flying Dragons 
Prison Break 
Doctor Who 

Sizin en sevdiğiniz diziler neler? Ya da sevdiğim dizilere göre bana önerebileceğiniz diziler var mı? Etkinliğe katıldıysanız linkinizi mutlaka bırakın okumak isterim :)

Sağlıklı ve sanat dolu günler dilerim...

Yorumlar

  1. oleey gelcam yineğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yineeeeğğ yineeeğğ gel hep :)))

      Sil
    2. gelcem tabiiii okuycam ki yazılarınıııı getiririm sana arkadaş da du tanıtırım ki seniii :) ne güzel blogun valla :) ismin de ne güzeeeel :)

      Sil
  2. prison break seviyosan hımmmm :) visavis var süfer aksiyon, kadınlar hapishanesi :) bi de breaking bad :) klasikleşmiş çok iyi dizilerden seçmişiiin :) how ı met your mother var bi de klasiklerden. heey ne güzel senin blogun yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Visavis duymamıştım bakacağım teşekkürler,breaking bad i çok duydum ama henüz başlayacak vakit bulamadım. How i met your mother da biraz friendsten kopyalama gibi hikayesi o yüzden pek ısınamadım. Zaten bu yüzden friends seven himym sevmiyor himym seven friends sevmiyor.

      Sil
  3. Doctor Who'yu izlemiştim..Diğerlerini pek hatırlamıyom..🤔

    YanıtlaSil
  4. Deep bahsedince takibe aldım, selamlar 😊🤚

    YanıtlaSil
  5. baksanaaaa bi mim dha yaptım bence sna uygun yapsana bunu daaa :) bi dee, edebiyat etkinliği için başladım kitap almaya heyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi olmuş iyi okumalar,hemen ışınlanıyorum senin bloguna

      Sil
  6. Dizi tavsiyelerin için teşekkürler, izlemediklerime göz atacağım :)
    Bir de yazı boyutun çok küçük olduğu için biraz zor okunuyor, bunu da belirtmek istedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :)) Evet haklısın çok küçük en kısa zamanda değiştireceğim teşekkürler önerin için.

      Sil
  7. Merhabaa...The Big Bang Theory benim de en favori dizilerimden :))

    YanıtlaSil
  8. o zaman sen en sevdiğin çizgi filmler listesini yapsanaaaa yani bi yazı yazsana bunun için noluuur :)

    YanıtlaSil
  9. Evet ya güney koreyi izleyince diğerlerini bırakıp sürekli koreden izlemiştim bi süre.
    Supernatural'e başlamayı çok istiyorum ama çok uzun olduğu için gözüm korkuyor biraz :) Uzun dizilerimi bitirirsem başlamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar