Tabuları Yıkalım - It's Okay That's Love

It's Okay That's Love Dizi Konusu,Dizi Yorumu


Merhabalar yeniden :))

Geçenlerde bitip yazmaya üşendiğim dizilerden biriyle daha geldim. Aslında aklımda çok fazla yazı fikri var ama hepsini bi anda yazmak istemiyorum :))

Azıcık klişe vakti o zaman diziye geçelim 

Dizinin İsmi: It's Okay That's Love
Yayın Yılı: 2014
Kanal: SBS
Bölüm Sayısı / Bölüm Süresi : 16/60"

Dizinin başrollerinde Hae Soo karakteriyle Gong Hyo Jin, Jang Jae Yool karakteriyle Jo In Sung yer alıyor. Oyunculukları da mükemmmmel.

Dizinin Konusu :

Jang Jae Yool ünlü bir kitap yazarı ve DJ'dir. Hae Soo ise psikiyatri alanında uzman bir doktordur. İkilinin yolları bir şekilde kesişir ve aynı evde yaşamak zorunda kalırlar. Tabi bu sırada birbirlerinden de hoşlanmaya başlarlar. Tabi evde de sadece ikisi yoktur. Running Man 'den tanınan dizide bir kafede çalışan Park Soo Kwang'ı canlandıran  Kwang Soo Lee ve yine bir psikiyatris olan Jo Dong Min 'i canlandıran Dong Il Song da aynı evde kalmaktadır.Spoiler vermemek adına rolünü söylemeyeceğim EXO grubu üyesi D.O. da dizideki baş karakterlerden ve rolünü çok iyi yerine getirdiğini rahatlıkla söyleyebilirim :) Tabi iş sadece duygusal olaylarla kalmaz. Psikiyatrislerin olduğu dizide psikolojik olaylar da olur illa ki. Her bölüm hastanedeki bir psikiyatri vakasına değinilirken karakterlerin psikolojisi de işlenir. Birazcık aslında hepimizin psikolojik sorunları vardır felsefesi hakimdir diziye,doğruya doğru bu arada :))

Ve başlıkta da belirttiğim gibi gerçekten de tabuları yıkan bir dizi olmuş. Her ne kadar ben kdramalara yeni yeni başlamış olsam da bu kısım aşikar. Bir kızın 3 erkekle yaşaması,kadın-erkek ilişkilerinin rahat rahat herkesle konuşulması gibi konularda dizide hiç çekinilmemiş. Gayet de güzel olmuş.
Müzikleri ayrıca başarılıydı. Sonu da öyle kıytırık bir son değildi.  Klişelerden çoğunluğa göre daha uzaktı. Kadın karakterlerin baskın ve güçlü olduğu dizileri seviyorsanız mutlaka izlemelisiniz :))
.
.
.
Devamında spoiler içeren bir  takım metinler olacak :))
.
.
.

Önceliklee...
Romantik olduğu için önyargılı yaklaşmıştım ama hayli sevdim,çokça da hüzünlendim. İlk başlarda enerjik bir yapısı vardı dizinin ama son bölümlerde dram havası vardı(biraz tipik kore dizisi sanki:)))
Şizofren bir karakterin anlatılış şekli,o karakterin şizofreniye sürüklenişi ve kurtuluşu,aşkı çok güzeldi,çok duygusaldı. 
Özellikle Jae Yool 'un hastaneye yatırıldığı ve Hae Soo ile görüştüğü sahne içimi paramparça etti. Hae Soo 'nun sevdiği erkeğe güvenmesi,onu beklemesi ama kendi ideallerinden de vazgeçmemesi ayrı güzeldi. Kısaca senaristimize teşekkür ediyorum :)) Güzel bir kurgu olmuş sonunu falan da gayet iyi bağlamış. Sımsıcak bir dizi olmuş...

Bu seferlik bu kadar :)))
Aklımda çok güzel bir mim var umarım üşenmem en kısa zamanda yayınlarım :)


Bir sonraki yazıya kadar görüşürüz canlar 

Yorumlar

  1. Ben de biraz tesadüfi keşfetmiştim ama iyi ki de keşfetmişim. Oyuncuları zaten hep kaliteli yapımlarda rol almış :)

    YanıtlaSil
  2. Gong Hyo Jin en sevdiğim oyunculardan oynadığı diziler de hep böyle kaliteli oluyor yani ben kötüsüne denk gelmedim en azından :D bu diziyi çıktığı yıl izlemiştim çok uzun zaman olduu çok güzeldii ay hatırlamış oldum ne güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ilk izlediğim dizisi buydu ama sonra baktım oynadıklarına cidden çok güzel,çok izlenen kaliteli yapımlarda yer almış hep

      Sil
  3. üç dört yıl önce izledim ve ilk izlediğim kore dizilerinden bu, ilki de my name is gumiho idi, bu dizi de tebisi çok sevdiklerimden, biraz yavaştı sadeceee ama kore dizilerindeee romantizm, komedi, lise ve gençlik, en sevdikleriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My name is gumiho'yu çok gördüm ama henüz izlemedim. Bu dizi biraz yavaştı dediğin gibi ama güzeldi. Ben sanırım o dediklerinden sadece komediyi seviyorum. Diğerlerini dram veya komedi olmadan pek izleyemiyorum bu mesela ilk izlediğim salt romantizmdi ki yine dram vardı içinde.

      Sil
  4. Bu diziye başlamıştım ve yarım bıraktım sanırım, yazınızı okuyunca fark ettim, yıllar yıllar önceydii :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar