Her Derde Deva Blog - Jaze'nin Boş Dünyası

 Merhabalar,

Geçtiğimiz ay 'Blog Tanıtımı' isimli bir seri başlatmıştım. Gayet de güzel olmuştu. Böylelikle yeni veya pek tanınmayan blogları kendi aramızda da olsa tanıyoruz.

Tanıttığım blog Tavsiye Hattı 'na ulaşmak için tıklayınız.

İlgili yazıya ulaşmak için tıklayınız.


Şimdi tanıtacağım blog ise aslında 2 3 yıllık bir blog. Ancak bazılarınızın tanımadığını fark edince paylaşmaya karar verdim.

Jaze'nin Boş Dünyası

Kendisini twitterda tanıyıp daha sonra da blogunun olduğunu öğrenmiş merakla açmıştım. O gün girdim hala da çıkamıyorum. Birbirinden çeşitli yazıları var. Hepsi de özgün. Yani kopyalama veya birbirini tekrar eden yazılar değil. Özellikle tarifleri çok güzel. Atom kekten tutun ev yapımı soğuk çaya kadar türlü türlü tarif var. Hepsi de her evde yapılabilecek derecede rahat tarifler. Ben de birçoğunu denedim. Yani gönül rahatlığıyla önerebilirim. Yemekten bize ne derseniz cildinize ve sağlığınıza çok iyi gelecek ev yapımı cilt bakım ürünleri tarifleri de var. Bazı ürünlerin de değerlendirmeleri var hatta. Daha sonra doğa severler için çok güzel bir limon çekirdeği çimlendirme anlatımı var. Çok güzel dizi/kitap yorumları da var. Üstüne bir de bu aleme yeni katılan arkadaşlarımız için rehber niteliğinde yazıları var.

Anlatımı da ayrıca hoş. Özellikle tariflerde yapım aşamalarını herkes anlayabilsin diye detaylı anlatıyor. Tek tek her fotoğrafı çekiyor. Bazı malzemeler için alternatif önerilerde bulunuyor. Sosyal medyada da çok aktif. Twitterda ruh haline göre yazıyor. Bloguna koyduğu bazı tarifleri önceden instagramda anlık paylaşıyor. Haliyle instagramı takip etmeniz de iyi olabilir. 


Kısaca 'Boş Dünya' dediğine bakmayın. Dolu dolu hepinize yararlı olacak içerikler var. Eğer siz de benim gibi beğenirseniz takibe alıp destek olmak için 1 kez(2 kez tıklamak Adsense politikaları gereğince zararlıymış.) reklamlara tıklarsanız çok güzel olabilir :) 

Bloga ulaşmak için  google arama çubuğuna 'jazetel' yazmanız da yeterli olacaktır. Üşenenler için de birkaç link bırakıyorum.

Jaze'nin Boş Dünyası

Jazetel Instagram

Jazetel Twitter

3'ü 1 Arada Doğal Yüz Temizleyici Yapımı

Muhteşem Bir Atıştırmalık: Çıtır Tavuk

Karpuzlu/Limonlu Soğuk Çay Tarifi


Evet bu tanıtımımız da böyle olmuş oldu. Umarım beğenirsiniz :) 

Önceden de bahsettiğim gibi herhangi bir ücret,anlaşma vs. olmuyor. Sadece blogun içeriğine bakıyorum. Hoşuma giderse takipçi sayısını inceleyip paylaşıyorum. Yeni blog açanlar,pek takipçisi,okuyucusu olmayan, ya da pek tanınmadığını düşünen arkadaşlar yazabilir. Seve seve yardımcı olurum.


Sağlıklı,mutlu,huzurlu günler dilerim.


Yorumlar

  1. Çoook teşekkür ederiiim
    Yazını başından sonuna kadar yüzümde koca bir gülümsemeyle okudum. Kendi bloğumu farklı birinin bakış açısıyla okumak çok hoşuma gitti, çok çok mutlu olduum.
    Ayrıca o reklama tıklama ayrıntısı çok hoşuma gitti ufak bir kahkaha patlatmış olabilirim hajdsdfgfds Tekrar tekrar teşekkür ederiiim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Kaliteli içeriklerin için mutluyuz biz de. Sevindirebildiysem ne mutlu bana.

      Sil
  2. Hemen bakıyorum yeni bloglara :)

    YanıtlaSil
  3. ben de tanıtcam yakındaa. bir ara mola verdiydi, sınavı varmış, neyse döndü şimdi, eveet güzel blogu, blog çevremizi pek bilmiyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet geri döndü. Ben de o yüzden tanıtmıştım. Sen de tanıtırsan herkes tanır güzel olur.

      Sil
  4. evet tanıtıım o da artık aramızda yavaş yavaş aktif olmaya başladıı, hiç blog gezmezdi, şimdi geziyo artıkın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar