YAZ BOYU EDEBİYAT ETKİNLİĞİ GÜNCELLEMESİ

Sonbaharın ilk gününden kocaman bir merhaba.
Bildiğiniz veya şuradan görebileceğiniz üzere bu yaz hep beraber okuyabilelim diye bir YAZ BOYU EDEBİYAT ETKİNLİĞİ düzenlemiştim.
İlk başta okuduğum kitapları tek tek yayınlarken son 1 aydır pek yayınlamadım ama 5 tane minik taslak var. Onları da üşenmediğim bir zaman güncelleyip umarım sizlerle paylaşacağım.

Hepsi çok güzeldi. Sizlerle paylaşmayı çok istiyorum.
Şuraya tıklayarak hem etkinliğe hem de diğer arkadaşlarımızın etkinlikle ilgili okuduklarına ulaşabilirsiniz. 
Ayrıca paylaşıp bu etkinliği duyurup daha fazla kişiye ulaştırdıkları için İlkay,Deeptone ve İrem'e çok teşekkür ediyorum.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Sağlıkla kalın.

Yorumlar

  1. Bence de çok güzeldi. Hele sen baya okumuşsun. Rica ederim ben de teşekkür ederim sizlere güvenip etkinliği başlamasaydım bu kadar ciddi okuyamazdım.

    YanıtlaSil
  2. oleeeey güzel olduuu tenk yuu, bi de oblomov olmaa yaz kitapları hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) yazıcam yazıcam. 2 tanesini yazdım ama güzelce düzenleyim içime sinsin öyle yazıcam.

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar