2020 YIL SONU RAPORU

Merhabalar.
Belle'nin Kütüphanesi 2020 yılını değerlendirmek için çok güzel bir mim hazırlamış. Ben de hepinizi davet edip soruları cevaplandırmaya geçiyorum.



1) 2020 senin açından nasıl geçti?
Açıkçası diğer yıllara göre pek de farklı geçmedi. Okulumdan uzak kaldım maalesef. Bu beni çok üzdü. Çünkü okulda evden daha rahat ediyorum(Evde bir sorunum yok ama orada daha fazla yalnız kalabiliyorum) İyi yanı ise çalışma düzenimi oturtmam oldu. Tüm gün evde olunca vaktim oldukça çalıştım. İlk başlarda güzelce kitap okudum. Yabancı dilimi geliştirdim. Diziler filmler izledim. Boş geçmiş gibi hissetsem de pek boş geçmedi. Ancak bir ara aşırı derecede sosyal medya kullanmaya başladım. İşte bu sorundu. Ki onu da yıl bitirmeden bıraktım. Şimdi daha fazla zaman ayırıyorum kendime. Onun dışında açıp 2 yazı yayınlayıp kaçtığım bloguma geri döndüm. Sizlerle tanıştım. Sevdiğim şeyleri içimdekileri kelimelere dökmek de çok hoşuma gitti. Hatta ileride bir blog hikayesi yazmayı da düşünüyorum. Amatör olacak ama olsun. Tabi pandemi sürecinde neredeyse hiç evden çıkmadım. Kitap almak ve sınava girmek için toplam 3 4 kez anca çıkmışımdır. Kimsenin hayatını boş yere tehlikeye atmamaya çalıştım.

2)Yıl boyunca yapmayı en çok özlediğin şey nedir?
Dışarı çıkıp kafama göre gezmek. Okula gitmek. Sessizce bir köşede kitap okumak. Karantina sürecinde kapatılan ancak diğer kütüphaneler açıldığı halde açılmayan canım tarihi kütüphaneme gidip kitap almak,kütüphane gezmek. Evdeki gürültüden biraz da olsa uzaklaşabilmek. Arkadaşlarımla yüz yüze güvenle sohbet edebilmek. Normalde de pek çıkmayan biriydim ancak nadiren yaptığım etkinlikleri bile özlüyorum. 
Sarılmayı öpmeyi özleyenler de var ama ben o tayfadan değilim. Temas sevmiyorum


3) Biraz da olumlu yönden bakalım. 2020'de güzel geçtiğine inandığın veya 2020 şu yönden uğurlu geldi dediğin bir durumla karşılaştın mı?
Kesinlikle kişisel gelişimim. Dünya görüşüm özellikle. Bu konuda çok değiştiğimi hissediyorum. Bence olumlu bir değişim sayılabilir. Yine kişisel kararlarımdan birini daha değiştirdim. İlk başta çevremden tepki alırım diye kaygılansam da hiçbir sorun olmadı. Pek uğurlu geçmedi galiba. Şansa inanan biri de değilim. Yani günlük hayat için. 


4) Karantina süresinde veya bulabildiğin boş vakitlerde kendine zaman ayırabildin mi? Ayırdıysan neler yaptın? (Örneğin yeni bir hobi edinme, önceki alışkanlıklara daha çok vakit ayırabilme vb.)
Klişe gibi gelebilir ama ben kitap okudum,ders çalıştım,izledim,dinledim,yazdım. Bol bol da öğrenmeye çalıştım. Yemek yapma konusunda da epey yol katettim. Hayatımda ilk kez günübirlik de olsa bir yerleri gezmeye  gittim.



5) Son olarak 2021 yılından beklediklerin neler?
Başarı,huzur ve sağlık. Tek isteğim bunlar. Tabi yine benim çabalamam gereken konular. Ama en önemlisi sağlık ve huzur. Önce küçük kardeşim sonra bütün dünya için sağlık diliyorum. Hiçbirimiz acı çekmeden bitirelim bu yılı.


Sanırım bu kadarcıktı. Hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu. 2020'yi en iyi anlatan cümle budur herhalde. Kendinize iyi bakın. Sağlıcakla kalın.



Yorumlar

  1. Kendine bolca vakit ayırabilmene sevindim. Benim de yılım çoğunlukla bir şeyler izlemekle geçti, kitap okumda senin kadar şanslı olmayabilirim. Herhalde en az okuduğum yıl bu sene oldu. 2020 birçok kötülüğüne rağmen kendimize daha çok vakit ayırdığımız bir yıl olarak aklımızda yer edinecek gibi görünüyor. Umuyorum ki 2021 yılın talihsizliklerini unutturacak.😊 Mimi yaptığın için teşekkürler ❤

    YanıtlaSil
  2. Gezmek. Okula gitmek. Sessizce bir köşede kitap okumak. Kitap almak. Kütüphane gezmek. Arkadaşlarımla yüz yüze sohbet edebilmek. Ya bunları eskiden olsa virgülle tek cümlede yazardım. Ama artık her biri teker teker o kadar önemli ve o kadar özlenen şeyler ki! İnşallah daha fazla can yanmadan en kısa sürede atlatırız umuyorum ki bu süreci.

    YanıtlaSil
  3. oleey, bak çalışma düzenini oturtman ve kişisel gelişim. iyi şeyler yaaa :) baksana, yeni bir etkinlik var. birimiz beş kelime veriyoruz, bu kelimeleri içeren öyküler yazıyoruz, istediğin zaman katılabilirsin yaniii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar