Son Ayların Kısa Bir Özeti

Merhabalar,
Bayadır yazı yazmamışım. Üretkenliğim dibe vurmuş. Haliyle hiç değilse son aylarımı özetleyen bir yaz yazayım dedim.

Güzel kitaplar okudum.
Kiralık Konak,Algernon'a Çiçekler gibi.

Dizi pek izleyemedim açıkçası. Ancak hem çevirip hem izlediğim Stepmom and Daughter's Blues isimli jdrama hariç. Onun yanı sıra son günlerde Lee Joon Gi ve Jung Kyung Ho'nun oynadığı Time Between Dog and Wolf isimli 2007 yapımı diziyi izliyorum. The Big Bang Theory dizisini finalledim. Azıcık Doctor Who biraz da Friends izledim. The It Crowd dizisini de bitirdim. Aslında bakınca baya izlemişim. Son olarak da Sailor Moon animesinin 90lar serisini baştan sona filmleriyle beraber izledim. Şimdi mangasını okuyorum. 

Okuduğum izlediğim şeylerin yorumunu yazayım ileriye dönük güzel bir anı olur diyordum ancak yazmaya üşendim ve bazı taslaklarımı da sildim. Ara ara tekrar okur veya gaza gelirsem belki yayınlarım. 
Onun dışında 2020 için 50 kitap okuma hedefim vardı. Geçen sene tamı tamına 92 kitap okumuşken bu sene 20 25 civarında takılıp kaldım. 

Ders çalışmam da düzene oturdu. Sosyal medyayı da bıraktım.Twitter&Instagram hesaplarımı sildim. İlk başta biraz yoksunluk krizi benzeri durumlar yaşar gibi hissettim ancak şimdi iyi ki yapmışım diyorum. Bununla ilgili bir yazı da yazmak istiyorum. Özellikle "Dopamin Detoksu" olarak. 

Şimdilik bu kadar sanırım. Önümüzdeki günlerde de 2021 hedeflerime yönelik yazılar yayınlamayı istiyorum. Blogumun da doğum günü yaklaşıyor. Bu konularda yazanlara imrenirdim,bakalım benimkiler nasıl olacak. Bloguma yazmayı da çok özlemişim bu arada. Sizlerin yazılarını da okuyamamıştım. Şimdi biraz göz gezdiririm sanırım. 

Sağlıcakla kalın.

Yorumlar

  1. hoşgeldiin, sailor moon filmlerini izlemediydim, bulayım izleyim tenk yuuu, dizilerde iyimişsin yaaa :) genelde güzel haberler. twite gelirsin yineee alışmıştım yani sanaaaa sık twitlerinee ilerde yine gelirsin artıkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın. Evet 3 tane filmi var,gayet güzellerdi. Yok yok twitter bitti artık sınav senem geçene kadar açmam herhalde(hiç açmamayı düşünüyorum aşırı gereklilik durumu oluşmazsa)

      Sil
  2. Merhaba :) Ben de kendime 52 kitap hedefi koymuştum. Hedefi koyduktan sonra gerisi yokuş aşağı... Değilmiş meğer :D Hep de evdeydik halbuki. Ama ders çalışmanızın düzene girmesi bile çok büyük başarı, tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar.. Evet ben de yaşadım aynı durumu. Çok istekliydim ama olmadı. Umarım gelecek yıl bol bol okur acısını çıkarırız. Teşekkür ederim.

      Sil
  3. blogun son yazısımdaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne çabuk. Çok teşekkür ederim. Ben de bakayım seninkine yeni bloglar katılmış aramıza.

      Sil
  4. kaleminizin güçlü olduğu her halinden belli başarınız daim olsun. takip listeme aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de hemen sizin blogunuza göz atıyorum :))

      Sil
  5. Hoş buldum. Evet bakınca öyle aslında ama zaman çok uzun gelince anlamıyor insan. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Hoş geldiniz o halde takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Okuyanlara izleyenlere imreniyorum resmen.
    Ben yapamıyorum.
    Çocuklar mı bahanem bilmiyorum. Çözemedim.

    YanıtlaSil
  8. istediğiniz ölçüde okuyamazsınız bile yine de dolu dolu bir yıl olmuş Sizi tebrik ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar