Kelime Oyunu 6

Merhabalar,
Yeni yılın ilk yazısı olarak blog arkadaşlarımızın başlattığı bir süredir okuduğum ama katılma fırsatını bulamadığım "Kelime Oyunu" ile ilgili yazmak istedim. Her hafta bir kişi 5 kelime seçiyor ve hepimiz o kelimeleri kullandığımız yazılar yazıyoruz.
Bu haftanın kelimelerini sevgili Momentos seçmiş: Bisküvi,ıslık,serçe,kelepçe,mucize
Hikayelerle ilgili defalarca denemenin üzerinde bu şiire karar verdim. Hikâyeleri bir sonuca bağlayamadığımı hissettim çünkü :(
Yorumlarınızı bekliyorum. 

Olsam

Bir serçe olsam 
Uçsam yağmurda
Kanatlarımı sonsuzluğa açarak
Konsam küçük bir çocuğun penceresine
Islığımla şarkı söylesem ona
Yüzünde bir tebessüm bıraksam
Uçsam yeryüzü uyurken
Her yer beyaza boyanmışken
Ağaçlar çiçeklerle bezenmişken
Sokaklar çocuk kahkalarıyla şenlenirken
Uçsam sadece
Tüm özgürlüğümle
Kelepçeler olmadan
Arkamda kimseyi bırakmadan
Kimseyi üzmeden,kırmadan
Uçsam öylece
İzlesem bir serçeyi 
Bisküvi kırıntılarını taşırken
Mucize olsam mesela
Kurtarsam bir çiçeği
Bir böceği
Yaşaması gereken her şeyi
Onlar yaşadıkça ben de yaşasam
Sadece bir serçe olsam
Küçücük bir bedenim olsa
Dertlerim,kaygılarım olmasa
Öylece süzülsem



Yorumlar

  1. Son dizeler insanı alıp götürüyor çok uzaklara...
    Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. son satıra dek su gibi ahenkli çok da şirin bir şiir olmuuş
    biraz da hüzün hissettim nedense ama sanırım taşıdığı sakinlikten dolayıı :)

    YanıtlaSil
  3. Bir şekilde denk geldim blogunuza. Serce de olsak, insan da olsak sanirim bir cocugu gülümsemenin mutlulugu her zaman bambaska olacak... cok sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ah valla öyle olalım ne güzeeel :) listeye koydum şiirini :) çok güzeldi minnoştu, iyilik doluydu :) kelime oyunu 7 de başladı yazarsın yine belkiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Her kelime topluluğunu anlamlı bir şeye dönüştürmek zor, bence şiir mantıklı ve güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar