Ekim ve Birtakım Beklentiler

 Selamlar,

Yine bir kez daha artık düzenli yazmaya devam ederim umuduyla geldim.Her ay sürdürdüğüm düzenli kitap okuma, film izleme hevesim bu ay da canlandı.Okuldan dolayı bazı günler çok yoğun geçse de en azından her güne otuz sayfa sığdırabilirim diye düşünüyorum. Biraz yatmadan önce biraz sabah yolda ya da akşam çayımı içerken.

Bu ay genel olarak beklentilerim önceki ay planladıklarımı gerçekleştirme şeklinde.Kendime ait rutinler oluşturup bunları sürdürmek istiyorum.Birkaç ay önce acısı çok taze olan hislerle buraya yazdıklarımın artık o kadar da sıkıntı olmadığını fark ettim. İlk yazılarıma baktığımda daha da duygulanıyorum.O zamanlar lise öğrencisi bir genç kızken şimdilerde 2.sınıf öğrencisi bir hekim adayıyım.Zaman gerçekten çok hızlı ve acımasız.Bu yüzden zihinimi hala aydınlık tutmaya çalışıyorum.Umarım başarabilirim.

Bu ay için planladığınız ya da denk geldiğiniz kitap okuma/film izleme etkinlikleri varsa önerilerinizi bekliyorum :))

Yorumlar

  1. Başarılar dilerim inşallah iyi bir hekim olup ailenizi gururlandırırsınız çok isterdim oğlumunda hekim olmasını kısmet. Yazılarınıza devam edin takip ediyorum. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. mesele ne iş yaptığımız değil aslında. önemli olan yaptığımız işi en iyi,en ahlaklı şekilde yapmamız. umarım oğlunuz da mesleğinin hakkını verir.

      Sil

Yorum Gönder

Lütfen dilbilgisi kurallarına uyarak yorum yapalım :) Uygunsuz ifadeler kullanmaktan kaçınalım. Yayından alakasız yorumlar onaylanmayacaktır.

Popüler Yayınlar